Inflacja a wysokosc cen

Inflacja a wysokosc cen

Sie 07
Inflacja a wysokosc cen

Największym błędem menedżerów Marka – NAJTANIEJ Vs Ekonomiczne

WPŁYW Zarządzający często grosza mądry i funt głupie. Idą za „niskie” sposób, a nie będzie dla najbardziej ekonomiczne pod względem czasu i pieniędzy.

Koszt firmy: negatywna zasada Einsteina – Insanity – robi to samo nieskuteczne rzeczy w kółko, oczekując lepszych wyników.

Wymagane działania: Menedżerowie muszą zacząć myśleć strategicznie i działania, co oznacza utrzymanie większy obraz w umyśle.

Przypomina mi się zdarzenie z mojego dzieciństwa, kiedy mama zapytała tatę zatrudnić malarza do malowania domu.

Tato miał sklep farby.

„Nie, kochanie, że to strata pieniędzy”, odparł. „Po co płacić malarz, kiedy mogę to zrobić sam? Kiedyś być malarzem, zanim otworzyłem własny sklep.”

Kilka tygodni później dom został częściowo pomalowane. Deszczowa przyprawionym przyjechał. Puszki farby wysychały. Tato miał zły żonę na rękach.

Co tata zapomniał, że byłby lepiej zatrudniania malarza, aby mógł umieścić swoją energię na budowanie swojego biznesu, nie malowanie domu. Musiałby szczęśliwą żonę też.

Niefortunne aspektem jest to, że tata był bardzo pracowity. Był inteligentnym człowiekiem.

Ale, dorastał w czasach, kiedy ludzie zostali poinformowani, że robi to sam był najlepszy, ponieważ był to „najtańsze”. Ale czego nie uczono był jak zdecydować, co jest najbardziej ekonomiczny w porównaniu z „najtańszy”.

siegajpozdrowie.pl/lyprinol-60-kaps.html

W domu iw biurze zarządcy często spotykają się decyzję o tym, co się na zewnątrz-source i co zrobić sami. Musimy nauczyć się zapytać:

„Jest to najlepsze wykorzystanie mojego czasu?”;

„Będzie to służyć rozwojowi biznesu i moje zdrowie psychiczne?”;

„Czy mamy dyscypliny do naśladowania, przez nasze czyny?”

Przedsiębiorcy maksymalizacji efektywności i rentowności poprzez skoncentrowanie się na tym, co robią najlepiej. Realizacja Strategicznego nie jest co firmy dobrze. Badania Harvard Business School pokazują, że 87% planów strategicznych nie dostać realizowane. Czemu? Ponieważ firmy nie chcą spędzić czas i pieniądze potrzebne do realizacji swoich planów strategicznych. Są one penny-mądry i funt głupie.

W moim liceum zasady mawiał, „Słowo mądrości powinno wystarczyć!”

Human Zasada nr 7: Często podejmować decyzje w oparciu o przestarzałą, nieefektywną doświadczenia.

Aby otrzymać bezpłatny natychmiast kopiować – A Taste of Genius – przejdź do [http://www.subject2change.ca]

Z dr Jim Sellnera, PhD., DipC. – Pomagamy Zoomers Super Zoomers znaleźć więcej radości, zdrowia i poczucie obfitości.

Artykuł napisany przez: