Jak opatentowac swoj pomysl

Jak opatentowac swoj pomysl

Wrz 08
Jak opatentowac swoj pomysl

Tkaniny Biznes – Run Po zaledwie Profit and Be Out of Business Wkrótce

Zacisnąć pasy, zanim weźmiemy się do dyskusji na ten temat, który wymaga dużo odwagi, aby być strawione przez konwencjonalne mądrości prowadzenia działalności gospodarczej. Po tym wszystkim, firma ta jest przeznaczona do zarabiania pieniędzy, a nagłówek wydaje się być dokładnie odwrotne do tego przekonania.porządne okna lubuskie Bądź pewny, będziesz mieć przyjemny lot, bo nie omówić teorię i moja domena jest gdzie guma spełnia pasa startowego i skrzydła ścinanie przez chmury dwuznaczności. Oto idziemy .. do wysokości przelotowej z kilku prostych pytań i odpowiedzi, bez myślenia.

* Kto decyduje o tym, czy można sprzedać? Znasz odpowiedź – to klient.

* Kto podejmuje decyzję, czy kupić dany produkt lub usługę, po określonej cenie, nawet na wagę złota? Prosta odpowiedź – to klient.

* Czy klient obchodzi, czy można sprzedać więcej zarobić? Heck – Nie, on / ona nie obchodzi swój cel finansowy.

* Przy zakupie produktu, powiedzmy – od Sony. Dlaczego kupować? Dlatego, że produkt spełnia Twoje postrzegane potrzeby więcej niż inni konkurenci Sony, prawda?

* Czy kupisz butelkę Pepsi lub pizzę ugasić pragnienie lub apetyt, aby osiągnąć Indira Nooyi jej cel zysku lub Pizza Hut rozwijać swoją działalność? Nie ma potrzeby, aby odpowiedzieć.

Wszyscy, którzy są jaskrawym przykładem, że klienci „kupić”, aby rozwiązać swoje problemy, a nie, aby pomóc firm dostarczających zarabiać lub sprzedaży.

Z wysokości 35000 ft., Spójrz na ziemi.

Udana poboczu drogi fast food Właściciel rogu buda skupia się na uzyskiwanie jej potraw tuż pod względem jakości, przy prawidłowej prędkości odpowiednio do popytu w różnych punktach czasu w ciągu dnia, w dobrej cenie. całe swoje wysiłki – zakup, przechowywanie, gotowanie, służąc, finansowe, księgowe, reklamowe, umiejętności sprzedaży detalicznej …
Artykuł napisany przez: